-آیا امکان تغییر آدرس وجود دارد؟
بله تا قبل از پایان ساعت کاری (ساعت 5) روز قبل میتونید در مورد تغییر آدرس با ما هماهنگ کنید.
-آیا امکان توقف ارسال در یک بازه ی زمانی و شروع مجدد وجود دارد؟
بله اگر روزی شرایط دریافت را نداشتید تا قبل از ساعت 12 روز قبل میتونید در خصوص این مسئله به ما اطلاع بدید تا بسته رو براتون متوقف کنیم و به پایان بسته تون اعتبار اضافه کنیم.
-میتونم ترکیب پکیج های لاغری رو ببینم ؟
خیر. ما در بل به دلیل این که هدف اصلیمون ارائه پکیج سالم و تازه هست خرید های مربوط به هر روز رو همون روز انجام میدیم و تیم تغذیه و تدارکات پکیج ها رو طراحی میکنند و ساعت 8 صبح روز بعد توسط تیم تولید و بسته بندی براتون آماده ارسال میکنند که همان روز براتون ارسال میشه.
-چرا بسته ی مربوط به سم زدایی ( دیتاکس ) یک هفته ای نیست؟
هدف بسته دیتاکس ایجاد شرایطی برای سم زدایی از بدن است که در مدت کمتر از 12 روز نمیتوان به این هدف دست پیدا کنید
-بسته سمپل برای تست کیفیت دارید؟
خیر در واقع پکیج های رژیمی را بصورت روزانه سفارش میگیریم اما برای آشنا شدن با سبک کار ما میتونید محصولات سلامت محور مارو به صورت تکی خریداری کنید
– با ثبت سفارش پکیج هاتون برنامه غذایی هم دریافت میکنیم؟
بله با ثبت هر بسته شما مشاوره ی تغذیه ای و برنامه ی غذایی و پیگیری تغذیه ای به صورت رایگان و نامحدود از ساعت 8 تا 17 هم دریافت میکنید. همچنین برای داشتن مشاوره مکتوب ما میتوانید کتاب های برنامه غذایی روزانه ما را در همین سایت خریداری کنید
-ارسال رایگان دارید ؟
بله مخاطبین گولد و سیلور ما شامل ارسال رایگان قرار میگیرند.
– فروش در محل دارید ؟
خیر بسته بندی و ارسال خارج از دپارتمان تغذیه ای ما صورت میگیرد
-آیا در صورت ثبت بسته برای مدت طولانی تر تخفیف اعمال میشود؟
بله با توجه به رتبه بندی مخاطبین عزیز محصولات شامل تخفیف های سازمانی قرار میگیرند